Menu

Bicykle a elektrobicykle na splátky pre podnikateľov

Až do 10 000 € pre SZČO aj právnické osoby.

Je jedno, či nakupujete ako živnostník, alebo právnická osoba. Nákup na splátky vybavíte v priebehu chvíľky priamo na našej predajni (nie je možné to vybaviť cez eshop a ani online). Splátky úveru si rozložíte podľa potreby, minimálne na 6 a maximálne na 48 mesiacov, a tovar môžete ihneď využiť na svoje podnikanie. A bicykel či elektrobicykel môžete hneď používať a naviac si všetky splátky aj s úrokmi zarátate do nákladov.

Elektro bicykle na splátky pre podnikateľovPríklad splácania úveru – Nákup na splátky pre podnikateľov:
Pri výške úveru 800 €, výške mesačnej splátky 38,72 €, počte splátok 24 a lehote splatnosti 14. 2. 2026 je úrok 15,84 % p.a., RPMN 15,98 % a celkom zaplatíte 929,28 €. Uvedené hodnoty sú spočítané pri dátume poskytnutia úveru 15. 2. 2024, dátume prvej splátky 14. 3. 2024 a so splatnosťou ďalších splátok k 14. dňu v mesiaci počínajúc 14. 4. 2024.
Splátka nezahŕňa poplatky za voliteľné doplnkové služby. Každá žiadosť o úver je posudzovaná individuálne a môže sa od prezentovanej líšiť. Ponuka nie je verejný prísľub a platí pri splnení podmienok Home Credit Slovakia, a.s., ktorý je poskytovateľ finančných služieb.

Najčastejšie otázky k Nákupu na splátky pre podnikateľov

Aké musím splniť podmienky na získanie úveru?

Úver je určený pre právnické osoby alebo jednotlivcov, ktorí prevádzkujú podnikanie aspoň 6 mesiacov, majú dostatočné príjmy z podnikania na pokrytie mesačných splátok a spĺňajú podmienky Home Credit a.s. Jednoduchou rečou povedané, podnikteľ musí mať kladné daňové priznanie s patričným ziskom.

Aký tovar si môžem kúpiť?

Môžete si kúpiť akýkoľvek tovar ktorý máme v ponuke. Minimálna hodnota nákupu musí byť aspoň 200 €, maximálna potom 10 000 €.

Budem platiť nejaké poplatky?

Vybavenie úveru aj jeho vedenie sú zadarmo. V prípade omeškania so splácaním úveru vám môžu byť účtované sankcie.

Môžem úver predčasne splatiť?

Pokojne môžete, ale radšej sa nám najskôr ozvite na klientsku linku – 0850 111 118. Povieme vám, koľko presne zostáva doplatiť.

Čo mám robiť, keď zabudnem poslať splátku alebo nemôžem splácať?

Ak zabudnete poslať mesačnú splátku alebo sa dostanete do neočakávanej finančnej situácie, ktorá vám znemožní plniť riadne a včas záväzky voči spoločnosti Homecredit, neváhajte a informujte nás o tom čo najskôr na klientskej linke – 0850 111 118. Spoločne sa pokúsime nájsť riešenie tejto situácie a môžete sa tak vyhnúť aj zbytočnému upomínaniu a postihom, ktoré sa spájajú s nezaplatením splátky v riadnom termíne.

Kde sa dozviem viac informácií o svojom úvere?

Všetky potrebné informácie nájdete vo svojej úverovej zmluve a v úverových podmienkach. Prípadne nám môžete zavolať na HomeCredit klientsku linku – 0850 111 118.

Potrebujete poradiť?

Neváhajte nás kontaktovať

Heureka-recenzie zákazníkov

Anketa

Ako nakupujete bicykle?

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Nastavenie súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti
Táto stránka je chránená programom reCAPTCHA a spoločnosťou Google. Platia Pravidlá ochrany osobných údajov a Zmluvné podmienky.

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Produkt bol vložený do košíku
Pokračovať v nákupe Objednať